Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti – Bc. Šotkovská Šotkovská
Bc. Šotkovská Šotkovská
Bachelor's thesis
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Setting up the marketing communication mix of a selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingový komunikační mix akrobatického a tanečního studia Acro-dancers, vymyslet návrhy na jeho zlepšení. Tyto návrhy budou vycházet ze sekundárních dat z dostupných zdrojů a primárního výzkumu mezi návštěvníky, který je zaměřený na konkrétní nástroje marketingové komunikace studia. V …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication mix. The main goal of this bachelor thesis is to evaluate the marketing communication mix of acrobatic and dance studio Acro-dancers, come up with suggestions for improvement. These suggestions will be based on secondary data from available sources and primary research among visitors, which is focused on specific tools of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/krfhy/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOTKOVSKÁ, Šotkovská. \textit{Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/txsa2o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova