Lucie Pavlátová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti cestovního ruchu

Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company in the Sphere of Tourism
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, která se zabývá poskytováním služeb v oblasti cestovního ruchu. Kvalifikační práce je rozdělena na dvě základní části. První část, teoretická, rozebírá teorii marketingu obecně, specifika marketingu v terciárním sektoru, představuje SWOT analýzu a popisuje jednotlivé složky rozšířeného marketingového mixu 8P. Druhá část …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is marketing mix analysis of a chosen company whose main business is providing services in tourism. This thesis is composed from two basic parts. The first one, theoretical, is focused on definition of marketing with description of specifics of services marketing, presents SWOT analysis and describes parts of extended marketing mix in detail. The second part, practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Petr Svoboda
  • Oponent: Martin Oberhel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68775

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management