Product placement ve vybraných pořadech českých televizí – Ing. Tereza Nováková
Ing. Tereza Nováková
Master's thesis
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Product Placement in Selected Programs of Czech TV Stations
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá product placementem ve vybraných pořadech České televize, a to v ranním vysílání, seriálu a publicistickém pořadu. Cílem práce je realizovat analýzu vybraných pořadů České televize z hlediska výskytu marketingových obsahů, s ohledem na to, zda se jedná o zveřejňování produktů, podnikových názvů, značek (log), deklarovaných podle zákona jako tzv. product placement. V opačném …viacAbstract:
The Diploma Thesis looks into Product Placement in selected programs of the Czech Television, specificaly into morning broadcast, TV series and publicistic program. The aim of the Thesis is to analyze selected programs of the Czech Television in temrs of the presence of marketing content, with regard to whether it is the publication of products, business names, logos, declared by law as the Product …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tsb9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Šárka Divoká -
Product placement v ČR a jeho využití
Veronika Metličková -
Product placement jako marketingový nástroj
Eliška Bažantová -
Product placement a jeho uplatnění v konkrétním filmu.
Tomáš Vaněk