Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci – Bc. Šárka Divoká
Bc. Šárka Divoká
Diplomová práce
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Product placement - legislation and its place in marketing communications
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci“ je analýza komunikačního mixu, vysvětlení a právní úprava pojmu product placement. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku nástrojů marketingové komunikace, vysvětlení, formy a právní úprava product placementu. Praktická část se zabývá porušení právních předpisů v České republice a EU, novými …víceAbstract:
The subjekt of the work „Product placement – legislation and its place in marketing communications“ is an analysis of communications mix, explanation and legislativ of the concept product placement. The theoretic part of the work is focused on characteristics marketing communication tools, explanation, forms and legislation product placement. The practical part deals with infringements in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tnqi9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Kadlecová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIVOKÁ, Šárka. \textit{Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci} [online]. Praha, 2014 [cit. 2023-04-01]. Dostupné z: https://theses.cz/id/nzvd4v/. Diplomová práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product Placement in Music Videos in Respect of the Generation Y in the Czech Republic
Matěj Novotný -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Linguistic analysis of product placement in TV reality shows
Nikol ŽÁČKOVÁ -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory
Juraj Pilát -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Product placement v ČR a jeho využití
Veronika Metličková -
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa