Interní PR komunikace ve společnosti LOMAR INFO, spol. s r.o. – Bc. Andrea ŠROMOVÁ
Bc. Andrea ŠROMOVÁ
Bakalářská práce
Interní PR komunikace ve společnosti LOMAR INFO, spol. s r.o.
Internal PR communication in LOMAR INFO, spol. s r.o.
Anotace:
Interní public relations se zabývá především budováním dlouhodobých, pozitivních vztahů s interní veřejností a vytvářením dobrého jména společnosti. Nástroje interních public re-lations umožňují velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Pro společnosti potýkající se s problémem permanentního nedostatku kvalifikovaných pracovníků na trhu práce se dobře zvolená …víceAbstract:
Internal public relations deals with long-term, positive relationship building with the inter-nal public and with goodwill creating. Tools of internal public relations enable to influence values and attitudes of employees and motivate them to a higher efficiency. For companies struggling with the problem of permanent lack of qualified employees is well selected in-ternal public relations strategy one …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠROMOVÁ, Andrea. Interní PR komunikace ve společnosti LOMAR INFO, spol. s r.o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Formy a nástroje evaluácie informačného vzdelávania užívateľov: prax vybraných mestských knižníc z Českej republiky a Slovinska
Eva Hermanová -
Rozbor současných změn forem a nástrojů finanční regulace v EU a potenciálního vlivu těchto změn na finanční stabilitu
Nadezda Domnina -
Formy motivace a motivační nástroje
Jaroslav Hlinka -
Bezpečnost OTP zasílaného formou SMS, autentizačního a autorizačního nástroje a nebezpečí zneužití služeb elektronického bankovnictví ovládnutím počítače a chytrého telefonu klienta
Petr HOLUB -
Možnosti, formy a nástroje pro zajištění bezpečnosti podniku v současných podmínkách
Jiří Dašek -
Možnosti, formy a nástroje pro zajištění bezpečnosti podniku v současných podmínkách
Kateřina Bžatková -
Mapy jako umělecká forma a mapy jako nástroje a mechanismy moci, kontroly a dozoru
Jana Písaříková -
Analýza interní komunikace ve vybraném sportovním klubu
Ivana Cebáková