Problematika implementace ITSM – Kateřina Lukavcová
Kateřina Lukavcová
Master's thesis
Problematika implementace ITSM
Problems of ITSM implementation
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je identifikovat problémy (slepé uličky) vznikající při implementaci problematiky popsané v knihách ITIL. Celou práci lze rozdělit na dva logické celky: teoretickou a praktickou část. Struktura teoretické části je navržena tak, aby čtenář postupně získával přehled o pozici ITSM/ITIL v oblasti metodik pro řízení IT služeb. V úvodu praktické části je uvedeno několik základních …viacAbstract:
The main objective of this diploma thesis is to identify the problems (restrictions, impasses) which are connected with the practical implementation described in the ITIL publication - the processes of ITSM. For achieving these objectives it was necessary to study extensive library of methodologies and standards that are being used in the area of IT service management (i.e. ITIL, CobiT, and ISO 20000 …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7656
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2008
- Vedúci: Tomáš Bruckner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7656
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets -
Implementation and Delivery of Integrated IT Service Management solution using ServiceNow platform
Aleksandr Kadesnikov -
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
Richard Dzurko -
Optimizing Organizational IT Service Management through the Implementation of ITIL Framework
Sadman Amir -
The Possibilities of COBIT and ITIL Frameworks Combination in IT Service Management
Egor Shinkariuk -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Transformace procesů IT Service Managementu podle ITIL
Jan Vymětal -
Využití nástrojů ADOit a ADONIS při optimalizaci infrastruktury IT a správy IT služeb
Roman Šabart