Lucie KRAMOLIŠOVÁ

Bakalářská práce

Die Firma Schlecker - Analyse der Marketing- und Verkaufsstrategie in der BRD und in der Tschechischen Republik

The Company Schlecker - Analysis of Marketing and Sales Strategy in the Czech Republic and Federal Republic of Germany
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the German company SCHLECKER that successfully entered the Czech market in the year 2005. The theoretical part deals mainly with comparison of sales and marketing strategy in Germany and in the Czech Republic. This chapter also explains crucial concepts such as analysis and marketing as well as it presents the company SCHLECKER and its operation on the Czech and German …více
Abstract:
Diese Bachelorarbeit konzentriert sich auf die Firma SCHLECKER, die im Jahre 2005 auf den tschechischen Markt trat. Der theoretische Teil befasst sich vor allem mit dem Vergleich der Verkaufs- und Marketingstrategie in der Bundesrepublik Deutschland und der Tschechischen Republik. In diesem Teil werden auch wichtige Begriffe wie Analyse und Marketing erklärt, danach werden die Firma SCHLECKER und ihre …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRAMOLIŠOVÁ, Lucie. Die Firma Schlecker - Analyse der Marketing- und Verkaufsstrategie in der BRD und in der Tschechischen Republik. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta