Bc. Andrea Bachmanová

Master's thesis

Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku

Product Launch Online Marketing Strategy in the Selected Company
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit kompletní online marketingový komunikační plán vybraného podniku. Teoretická část shrnuje poznatky vztahující se k problematice online marketingové komunikace a tvoří základ pro tvorbu praktické části. Popisuje online marketing, marketingovou komunikaci v internetovém prostředí, vývoj a nové trendy, marketing v oblasti sociálních médií a fungování e-shopu …viac
Abstract:
The main aim of my diploma thesis is to create a complete online marketing communication plan of a selected company. The theoretical part summarizes findings related to the problems of online marketing communication and constitutes basis for creation of the practical part. It describes online marketing, marketing communication in internet environment, development and new trends, marketing in the field …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bachmanová, Andrea. Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing