Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku – Bc. Andrea Bachmanová
Bc. Andrea Bachmanová
Master's thesis
Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku
Product Launch Online Marketing Strategy in the Selected Company
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit kompletní online marketingový komunikační plán vybraného podniku. Teoretická část shrnuje poznatky vztahující se k problematice online marketingové komunikace a tvoří základ pro tvorbu praktické části. Popisuje online marketing, marketingovou komunikaci v internetovém prostředí, vývoj a nové trendy, marketing v oblasti sociálních médií a fungování e-shopu …moreAbstract:
The main aim of my diploma thesis is to create a complete online marketing communication plan of a selected company. The theoretical part summarizes findings related to the problems of online marketing communication and constitutes basis for creation of the practical part. It describes online marketing, marketing communication in internet environment, development and new trends, marketing in the field …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BACHMANOVÁ, Andrea. \textit{Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/tzfnn3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bachmanová, Andrea. Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška