Bc. Lucie Kmentová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraných modelů společnosti Škoda Auto a.s.

Marketing communications selected models of Škoda Auto a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou soudobé marketingové komunikace. Teoretická část pojednává obecně o marketingu, marketingové komunikaci a charakterizuje jednotlivé disponibilní nástroje. Dále se věnuje segmentaci a výběru cílového spotřebního trhu. Praktická část je aplikovaná na společnost Škoda Auto. Představuje značku Škoda a její filozofii, definuje druhy využívaných kampaní a obecný proces …více
Abstract:
This thesis deals with analysis of contemporary marketing communications. The theoretical part deals with: the general marketing, marketing communications and describe the various tools available. It also discusses the segmentation and selection of the target consumer market. The practical part is applied to the Škoda Auto. It represents the Skoda brand and its philosophy, defines the types used by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní