Bc. Lucie Kmentová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraných modelů společnosti Škoda Auto a.s.

Marketing communications selected models of Škoda Auto a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou soudobé marketingové komunikace. Teoretická část pojednává obecně o marketingu, marketingové komunikaci a charakterizuje jednotlivé disponibilní nástroje. Dále se věnuje segmentaci a výběru cílového spotřebního trhu. Praktická část je aplikovaná na společnost Škoda Auto. Představuje značku Škoda a její filozofii, definuje druhy využívaných kampaní a obecný proces …more
Abstract:
This thesis deals with analysis of contemporary marketing communications. The theoretical part deals with: the general marketing, marketing communications and describe the various tools available. It also discusses the segmentation and selection of the target consumer market. The practical part is applied to the Škoda Auto. It represents the Skoda brand and its philosophy, defines the types used by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2012
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní