Marketingová komunikace vybraných modelů společnosti Škoda Auto a.s. – Bc. Lucie Kmentová
Bc. Lucie Kmentová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraných modelů společnosti Škoda Auto a.s.
Marketing communications selected models of Škoda Auto a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou soudobé marketingové komunikace. Teoretická část pojednává obecně o marketingu, marketingové komunikaci a charakterizuje jednotlivé disponibilní nástroje. Dále se věnuje segmentaci a výběru cílového spotřebního trhu. Praktická část je aplikovaná na společnost Škoda Auto. Představuje značku Škoda a její filozofii, definuje druhy využívaných kampaní a obecný proces …víceAbstract:
This thesis deals with analysis of contemporary marketing communications. The theoretical part deals with: the general marketing, marketing communications and describe the various tools available. It also discusses the segmentation and selection of the target consumer market. The practical part is applied to the Škoda Auto. It represents the Skoda brand and its philosophy, defines the types used by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t5ar1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní online kampaň pro uvedení nové internetové televize TV ONE
Tomáš Cvrk -
Návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnik
Marta ŠUSTEROVÁ -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Marketingová kampaň pro uvedení chytrého telefonu na český trh
Pavel Kunert -
Návrh marketingové kampaně pro neziskovou organizaci Zachraň jídlo
Hana Páleníková -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová