Dopady fúze maloobchodní jednotky na spokojenost zákazníka – Andrea Waclawiková
Andrea Waclawiková
Bakalářská práce
Dopady fúze maloobchodní jednotky na spokojenost zákazníka
Impact of the Retail Entity Merger on Customer Satisfaction
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit dopady fúze maloobchodní jednotky na spokojenost zákazníka. Tato bakalářská práce zobrazí průběh seznámení široké veřejnosti s tímto novým družstvem, s nově poskytovanými službami a následnou spokojenost zákazníků v jeho konkrétní prodejně JEŠTĚR ve Frýdku-Místku. Pro účely této bakalářské práce jsem se rozhodla provést marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového …víceAbstract:
The aim of this Bachelor work is to determine the impact of the retail entity merger on customer satisfaction. This Bachelor work shows the familiarization process of the general public with this new co-operative, with newly provided services and subsequent customer satisfaction in the store Jester in Frydek-Mistek. For the purposes of this work, I decided to do a marketing research through a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107570
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marta Madejová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Nákupní chování zákazníků spotřebního družstva COOP Hlinsko
Anna Obolecká -
Analýza konkurenceschopnosti spotřebního družstva
Adriana Kudělková -
Potenciál internetového prodeje potravin zákazníkům spotřebních družstev
Lenka HRONOVÁ