Volodymyr Ushno

Bachelor's thesis

Proposal for the development of corporate culture at Logoprint

Návrh rozvoje firemní kultury ve společnosti Logoprint.
Abstract:
ato bakalářská práce hodnotí současnou úroveň firemní kultury ve společnosti Logoprint pomocí kombinace kvantitativního výzkumu – formou dotazníku a kvali-tativní výzkumné metody v podobě polostrukturovaného rozhovoru a zároveň definuje účinné nástroje pro zlepšení této kultury. V posledních padesáti letech se koncepce firemní kultury stále více dostává do popředí zájmu teoretiků a vý-zkumníků, zejména …more
Abstract:
This bachelor’s thesis evaluates the current level of corporate culture at Logoprint using a mix of quantitative research – in the form of a questionnaire and qualitative research method in the form of a semi-structured interview and identifies effective tools to enhance this culture. Over the past fifty years, the concept of corporate culture has increasingly captured the attention of theorists and …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
  • Reader: Yuliia Prus

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / specializace:
Economics and Management / Management and Marketing