Martina Dubravcová

Bakalářská práce

Aktuálne otázky riadenia vzťahov so zákazníkmi vo vybranom podniku

Current issues of customer Relationship Management in selected enterprise
Abstract:
Bachelor thesis deals with the importance of customer relationship management as a modern marketing tool. The first chapter focuses on the theoretical definition of the problem, defines the concept of CRM, its importance, how to implement it. The second chapter analyzes the Orange Slovakia. This chapter introduced the company profile, its product portfolio. In this chapter is described by Orange Care …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá dôležitosťou systému riadenia vzťahov so zákazníkmi ako moderného nástroja marketingu. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie problematiky, definuje pojem CRM, jeho význam, ako ho implementovať. Druhá kapitola analyzuje spoločnosť Orange Slovensko. V tejto kapitole je predstavený profil spoločnosti, jej produktové portfólio. Ďalej je v tejto kapitole rozobraná …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management