OBRAZ ŽENY V ŽENSKÝCH ČASOPISECH OPTIKOU REKLAMY – Bc. Jana MUSILOVÁ
Bc. Jana MUSILOVÁ
Diplomová práce
OBRAZ ŽENY V ŽENSKÝCH ČASOPISECH OPTIKOU REKLAMY
Image of woman in women´s magazines through the optic of advertisement
Anotace:
Diplomová práce s názvem Obraz ženy v ženských časopisech optikou reklamy se věnuje otázce zobrazování ženy v reklamě publikované v různých ženských časopisech. V teoretické části se autorka věnuje reklamě z pohledu toho, jak reklama komunikuje, jak se pojí s motivací a potřebami a jak pracuje s významy. Následně se autorka zaměřuje na téma genderových stereotypů v médiích, především v reklamě. Nechybí …víceAbstract:
This magister thesis named "Image of woman in women´s magazines through the optic of advertisement" is dealing with representation of women in advertisement published in different genres of women´s magazines. In the theoretical part, the authoress discusses how advertisement communicates, how it works with motivation and needs of its consumers, and how it produces the meanings. Then gender stereotypes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Zveřejnit od: 5. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUSILOVÁ, Jana. OBRAZ ŽENY V ŽENSKÝCH ČASOPISECH OPTIKOU REKLAMY. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
-
ŽENSKÉ GENDEROVÉ STEREOTYPY VE FILMECH PRO PAMĚTNÍKY
Tereza SKÁCELOVÁ -
Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar.
Veronika KUČEROVÁ -
Volba povolání a genderové stereotypy
Tereza NIČOVÁ -
Mužské a ženské stereotypy očima dětí staršího školního věku
Natálie KRUPIČKOVÁ -
Genderové stereotypy v současném českém hraném filmu
František Horvát -
Genderové stereotypy napříč firemní strukturou ve vybrané organizaci
Barbora Košábková -
Prezentace ideálu ženské krásy západní společnosti ženskými časopisy a vliv jeho zobrazování
Viviana Bordásová -
Mýtus krásy v ženských časopisech
Kateřina Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva