Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Cyril Komárek
Bc. Cyril Komárek
Bachelor's thesis
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném subjektu
Application of marketing mix tools in a selected subject
Abstract:
Cílem bakalářské práce je aplikovat nástroje marketingového mixu ve vybraném subjektu, kterým je společnost DOBEGOLF s.r.o. Na základě analýzy jsou navržena doporučení na zlepšení marketingové komunikace daného subjektu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část bakalářské práce se zabývá teoreticko-metodologickou problematikou a druhá část se zabývá aplikací metod na daný subjekt. V …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the aplication of marketing mix tools on the DOBEGOLF s.r.o. On the analysis based we are recommending some suggestions for the subject. The bachelor thesis is divided to two pieces. The first part of bachelor thesis is dealing with theoretical-methodological and the second one is application part. The theoretical-methodological section contains a description of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ho7qd/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOMÁREK, Cyril. \textit{Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/u04ken/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Vliv marketingové komunikace na proces výběru a nákupu nových strojů pro elektroerozivní obrábění
Milan Pravenec -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová