Bc. Cyril Komárek

Bachelor's thesis

Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném subjektu

Application of marketing mix tools in a selected subject
Abstract:
Cílem bakalářské práce je aplikovat nástroje marketingového mixu ve vybraném subjektu, kterým je společnost DOBEGOLF s.r.o. Na základě analýzy jsou navržena doporučení na zlepšení marketingové komunikace daného subjektu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část bakalářské práce se zabývá teoreticko-metodologickou problematikou a druhá část se zabývá aplikací metod na daný subjekt. V …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the aplication of marketing mix tools on the DOBEGOLF s.r.o. On the analysis based we are recommending some suggestions for the subject. The bachelor thesis is divided to two pieces. The first part of bachelor thesis is dealing with theoretical-methodological and the second one is application part. The theoretical-methodological section contains a description of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2015
  • Supervisor: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích