Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Cyril Komárek
Bc. Cyril Komárek
Bachelor's thesis
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném subjektu
Application of marketing mix tools in a selected subject
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je aplikovat nástroje marketingového mixu ve vybraném subjektu, kterým je společnost DOBEGOLF s.r.o. Na základě analýzy jsou navržena doporučení na zlepšení marketingové komunikace daného subjektu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část bakalářské práce se zabývá teoreticko-metodologickou problematikou a druhá část se zabývá aplikací metod na daný subjekt. V …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the aplication of marketing mix tools on the DOBEGOLF s.r.o. On the analysis based we are recommending some suggestions for the subject. The bachelor thesis is divided to two pieces. The first part of bachelor thesis is dealing with theoretical-methodological and the second one is application part. The theoretical-methodological section contains a description of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ho7qd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedúci: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Vliv marketingové komunikace na proces výběru a nákupu nových strojů pro elektroerozivní obrábění
Milan Pravenec -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
Haris Redžić