Lucie Miličková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, kterou představuje obchodní centrum Galerie Vaňkovka sídlící v Brně. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingovou komunikaci. Následně byla definována teoretická východiska pro zpracování části praktické. V praktické části bakalářské práce bylo cílem zanalyzovat …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communication analysis of chosen company, which is Galerie Vaňkovka in Brno. In the theoretical part, the aim was to create literary research, which focuses on marketing communication. Then it is followed by theoretical starting points, that were defined for practical part. In this part, the aim was to analyse the state of marketing communication of shopping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Miličková, Lucie. Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe