Andrea Kubová

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Alza.cz a.s.

Marketing strategy of Alza.cz a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je kritické zhodnocení současné marketingové strategie společnosti Alza.cz a.s. a provedení vlastního výzkumu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy v oblasti marketingu, situační analýza, marketingová strategie a marketingový a komunikační mix. Praktická část je věnována společnosti Alza.cz, kde je provedena situační analýza a představen marketingový a komunikační …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to critically evaluate the current marketing strategy of the Alza.cz a.s. company and to carry out a custom research. The theoretical part comprises the definition of basic concepts in marketing, situational analysis, marketing strategy and marketing and communication mix. The practical part deals with the Alza.cz company itself, where the situational analysis, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Pavla Vrabcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75277