Andrea Kubová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Alza.cz a.s.

Marketing strategy of Alza.cz a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je kritické zhodnocení současné marketingové strategie společnosti Alza.cz a.s. a provedení vlastního výzkumu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy v oblasti marketingu, situační analýza, marketingová strategie a marketingový a komunikační mix. Praktická část je věnována společnosti Alza.cz, kde je provedena situační analýza a představen marketingový a komunikační …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to critically evaluate the current marketing strategy of the Alza.cz a.s. company and to carry out a custom research. The theoretical part comprises the definition of basic concepts in marketing, situational analysis, marketing strategy and marketing and communication mix. The practical part deals with the Alza.cz company itself, where the situational analysis, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2019
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Pavla Vrabcová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75277