Marketingová strategie společnosti Alza.cz a.s. – Andrea Kubová
Andrea Kubová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Alza.cz a.s.
Marketing strategy of Alza.cz a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je kritické zhodnocení současné marketingové strategie společnosti Alza.cz a.s. a provedení vlastního výzkumu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy v oblasti marketingu, situační analýza, marketingová strategie a marketingový a komunikační mix. Praktická část je věnována společnosti Alza.cz, kde je provedena situační analýza a představen marketingový a komunikační …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to critically evaluate the current marketing strategy of the Alza.cz a.s. company and to carry out a custom research. The theoretical part comprises the definition of basic concepts in marketing, situational analysis, marketing strategy and marketing and communication mix. The practical part deals with the Alza.cz company itself, where the situational analysis, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75277
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2019
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Pavla Vrabcová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75277
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář