How the PR agency is evolving and what is the future of PR? – Bc. Valeriya Zheleznichenko
Bc. Valeriya Zheleznichenko
Bakalářská práce
How the PR agency is evolving and what is the future of PR?
How the PR agency is evolving and what is the future of PR?
Anotace:
Tento výzkum odhaluje úlohu Public Relations jako oblasti služeb, kterou nabízejí PR agentury. Práce zkoumá, jakou roli hraje PR pro sektor služeb, PR jako vlastní průmysl a jak odborníci v této oblasti chápou a uplatňují koncepty PR. V této souvislosti se tato práce dotýká problematiky profesního rozvoje mladého zaměstnance, specifika trhu a struktury PR, komunikačních služeb pro komunikační agentury …víceAbstract:
This research discovers the role of Public Relations as a service field which is offered by PR agencies. The thesis studies which role PR plays for the service sector PR as an own industry and how professionals within that field understand and apply PR concepts. In this regard this thesis touches issues around a professional development of a young occupation, the market specifics and structures of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oga1l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public Relations - Přínos pro management
Jana Kollátorová