Bc. Soňa Lavičková

Master's thesis

Marketingová strategie budování hodnoty značky

Brand equity building marketing strategy
Abstract:
Diplomová práce byla zaměřena na marketingovou strategii budování hodnoty značky. Práce se zabývala analýzou tohoto subjektu s cílem navrhnout doporučení pro jeho další rozvoj. V teoretické části práce byly popsané základní pojmy týkající se marketingu, brandingu a budování hodnoty značky. Praktická část práce byla složena ze dvou základních částí. První částí byla SWOT analýza, která byla provedena …more
Abstract:
The diploma thesis was focused on the marketing strategy of building brand value. The work dealt with the analysis of this entity with the aim of proposing recommendations for its further development. In the theoretical part of the thesis, the basic terms related to marketing, branding and building brand value were described. The practical part of the work consisted of two basic parts. The first part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2023
  • Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management