Vermittlung der Lernerautonomie im Firmenunterricht – Mgr. Iva Wallnerová
Mgr. Iva Wallnerová
Diplomová práce
Vermittlung der Lernerautonomie im Firmenunterricht
Learner autonomy in firm classis
Abstract:
This thesis searches for the chances of how to make the enterprise course trainees learn autonomously. Autonomous learning is an option of making up for the missed lessons but primarily a way of choosing the learning manner independently for a faster progress. The learner becomes his/her own learning process maker and takes the responsibility for its application. The theoretical part of the thesis …víceAbstract:
Tato práce zkoumá možnosti, jak přivést účastníky firemních kurzů k autonomnímu učení. Autonomní učení je nejen možností, jak dohnat zameškané hodiny, ale hlavně způsobem, jak si samostatně zvolit směr učení a dosáhnout rychlejšího pokroku. Žák se stává tvůrcem svého učebního procesu a přebírá zodpovědnost za jeho realizaci. V teoretické části práce jsou popsány způsoby a metody, jak autonomii realizovat …víceKlíčová slova
Výuka německého jazyka firemní kurzy autonomní učení samostatné učení motivační učení učební aktivity autonomie žáka učební strategie učební typy cíl učení učební materiály German language courses enterprise courses autonomous learning individual learning motivation learning learning activities learner's autonomy learning strategies learning types learning goal learning materials. Výuka německého jazyka učební materiály.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nz2ie/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Dr. phil. Brigitte Sorger
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
E-LEARNING: In-class and on-line learning materials and their influence on pupils' motivation and engagement
Eva Martin -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Pozice německého jazyka v norském školství
Eva Šmajdlerová -
The police language exam in comparison with language exams of the Ministry of Interior
Andrea Ondřejková -
Implementing Learning Strategies into Military Language Courses
Zdenka Bushellova -
Practicing Dogme language teaching methodology in Conversation English Courses
Christopher Charles Coleman