Využití sociální sítě IBM Connections pro účely terciárního vzdělávání – Maksym Verteletskyi
Maksym Verteletskyi
Bachelor's thesis
Využití sociální sítě IBM Connections pro účely terciárního vzdělávání
Usage of social network IBM Connections for the purposes of tertiary education
Abstract:
Daná bakalářská práce se zabývá sociální sítí IBM Connections a možností její integrace v rámci výuky na univerzitě (VŠE). Na síť je nahlíženo především z pohledu uživatele. Je definován pojem "sociální síť" a popsány přínosy sociálních sítí organizacím. V analytické části je zpracováno dotazníkové šetření. Na jeho základě jsou testovány některé předpokládané hypotézy ohledně využívání sítě, je provedeno …moreAbstract:
This thesis is focused on the social network IBM Connections and on possibilities of its integration into the educational process at the University of Economics in Prague. The network is scrutinized from the user's perspective. The term "social network" is defined and benefits of social networks to organizations are described. In analysis part a survey is statistically processed and analyzed. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 11. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37440
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: Monika Barton
- Reader: Karel Koliš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37440
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Návrh sociální sítě se sportovní tématikou s využitím technologií Java Enterprise Edition
Petr BACKSTUBER -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Analýza podnikové sociální sítě ve vybraném podniku s aspektem na generaci Y
Andrea Vlčková -
Sociální sítě v podnikové praxi a problematika jejich implementace
Michal Uhlíř -
Podnikové sociální sítě a jejich role v managementu lidských zdrojů
Jana Školudová