Analýza konkurenčního prostředi v letecké dopravě s využitím vhodných kvantitativních metod – Ekaterina Zakharova
Ekaterina Zakharova
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředi v letecké dopravě s využitím vhodných kvantitativních metod
Analysis of the competitive environment in the air transport market with application of quantitative methods
Anotace:
Jak je patrné ze zadání této bakalářské práce, cílem byl výzkum a analýza současného stavu trhu letecké dopravy v Evropské Unii a prognóza vývoje tohoto trhu v budoucnu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy užívané v letecké dopravě. Dále teoretická východiska obsahují sumarizaci statistik vystihujících již zmiňovanou dopravu. Posléze jsou popsány statistické metody, které byly užity v …víceAbstract:
The goal of this project is to make an analysis and forecast of the situation on the european market of civil aviation. In the theoretical part are described basic concepts used in aviation; statistical observations in air transport and statistical methods which are applied in the thesis. Between these methods are time series and index analysis. In the practice part I applied these methods. Although …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Petera
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAKHAROVA, Ekaterina. \textit{Analýza konkurenčního prostředi v letecké dopravě s využitím vhodných kvantitativních metod}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/u1u9b6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová
Název
Vložil
Vloženo
Práva