Sebastián Čarek

Bakalářská práce

Politika zavádění bezplatné veřejné dopravy pro cestující vybraných evropských municipalit a států v prvních dekádách 21. století

Fare-Free Public Transport policy introduction in selected European states and municipalities in first two decades of 21st century
Anotace:
Tato práce vznikla se záměrem vytvořit chybějící komplexní studii o politice zavádění bezplatné přepravy hromadnou dopravou pro cestující, jakož i potvrdit hypotézu, že odstranění tarifů či jejich snížení nevede vždy k nárůstu poptávaného množství. Teoretická část popisuje veřejnou dopravu z hlediska jejích potenciálních substitutů včetně individuální automobilové dopravy, jakožto substitutu způsobujícího …více
Abstract:
This thesis was written to create a missing complex study about Fare-Free Public Transport (FFPT) policy and to confirm hypothesis that abolition of fares are not generally accompanied by passengers increasing demand. Theoretical part describes public transport potential substitutes, for example competition in problematic individual car transport. In other chapters thesis summarises present known knowledges …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2016
  • Vedoucí: Ondřej Kolman
  • Oponent: Pavla Chmelová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48905