Vyhodnocení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery – Bc. Ekaterina Ioffe
Bc. Ekaterina Ioffe
Bachelor's thesis
Vyhodnocení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery
Efficient Product Packaging Design Using Eye-Tracking
Abstract:
Předkládána bakalářská práce zkoumá velice významnou součást dnešního podnikatelského světa – jedná se o obal a neuromarketing. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V části první je pozornost zaměřena na vytvoření teoretického aspektu zkoumané problematiky. Praktická část práce je zaměřena na šetření mezi respondenty, a to pomocí eye kamery a dotazníkového šetření. Hlavním cílem bakalářské …moreAbstract:
The present thesis investigates a very important part of today's business world - it is the packaging and neuromarketing. The thesis is divided into two parts. In the first part, the attention is focused on creating the theoretical aspect of the research questions. The practical part is focused on research among respondents, using eye camera and a questionnaire survey. The main aim of the thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hc9ku/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2016
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova -
Působení značky z pohledu psychologie
Adriana Salačová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Neuromarketing a spotřební chování
Silvie Vaculčíková -
Neuromarketing v rámci fastfoodových značiek
Michal Malíček -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac