Bc. Ekaterina Ioffe

Bachelor's thesis

Vyhodnocení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery

Efficient Product Packaging Design Using Eye-Tracking
Abstract:
Předkládána bakalářská práce zkoumá velice významnou součást dnešního podnikatelského světa – jedná se o obal a neuromarketing. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V části první je pozornost zaměřena na vytvoření teoretického aspektu zkoumané problematiky. Praktická část práce je zaměřena na šetření mezi respondenty, a to pomocí eye kamery a dotazníkového šetření. Hlavním cílem bakalářské …more
Abstract:
The present thesis investigates a very important part of today's business world - it is the packaging and neuromarketing. The thesis is divided into two parts. In the first part, the attention is focused on creating the theoretical aspect of the research questions. The practical part is focused on research among respondents, using eye camera and a questionnaire survey. The main aim of the thesis is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication