Vyhodnocení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery – Bc. Ekaterina Ioffe
Bc. Ekaterina Ioffe
Bachelor's thesis
Vyhodnocení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery
Efficient Product Packaging Design Using Eye-Tracking
Anotácia:
Předkládána bakalářská práce zkoumá velice významnou součást dnešního podnikatelského světa – jedná se o obal a neuromarketing. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V části první je pozornost zaměřena na vytvoření teoretického aspektu zkoumané problematiky. Praktická část práce je zaměřena na šetření mezi respondenty, a to pomocí eye kamery a dotazníkového šetření. Hlavním cílem bakalářské …viacAbstract:
The present thesis investigates a very important part of today's business world - it is the packaging and neuromarketing. The thesis is divided into two parts. In the first part, the attention is focused on creating the theoretical aspect of the research questions. The practical part is focused on research among respondents, using eye camera and a questionnaire survey. The main aim of the thesis is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hc9ku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova -
Působení značky z pohledu psychologie
Adriana Salačová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Neuromarketing a spotřební chování
Silvie Vaculčíková -
Neuromarketing v rámci fastfoodových značiek
Michal Malíček -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac