Iva KŘÍŽOVÁ

Bachelor's thesis

Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Children as a target group for a media persuasion
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je vzájemný vztah dětí a médií, dětí a reklamy. Teoretická část se věnuje společenské roli médií, definici pojmu persvaze, reklamě a psychologii reklamy. Dále se zabývá vymezením spotřebitele a také specifickou cílovou skupinou ? dětmi. Taktéž zahrnuje negativní vlivy médií a reklamy na děti a jejich omezení. Neopomíná však ani zmínit metody marketingového výzkumu. V …viac
Abstract:
This bachelor paper deals with the relationship between children and mass media and than between children and commercial. The theoretical part describes social role of mass media, definition of persuasion, commercial and its psychology. Further it deals with the determination of consumer and with specific target group who children are. Negative influence of mass media and commercial on children also …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor: 18758

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘÍŽOVÁ, Iva. Děti jako cílová skupina mediální persvaze. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma

Všechny práce