Děti jako cílová skupina mediální persvaze – Iva KŘÍŽOVÁ
Iva KŘÍŽOVÁ
Bachelor's thesis
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Children as a target group for a media persuasion
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je vzájemný vztah dětí a médií, dětí a reklamy. Teoretická část se věnuje společenské roli médií, definici pojmu persvaze, reklamě a psychologii reklamy. Dále se zabývá vymezením spotřebitele a také specifickou cílovou skupinou ? dětmi. Taktéž zahrnuje negativní vlivy médií a reklamy na děti a jejich omezení. Neopomíná však ani zmínit metody marketingového výzkumu. V …viacAbstract:
This bachelor paper deals with the relationship between children and mass media and than between children and commercial. The theoretical part describes social role of mass media, definition of persuasion, commercial and its psychology. Further it deals with the determination of consumer and with specific target group who children are. Negative influence of mass media and commercial on children also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor:
18758
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍŽOVÁ, Iva. Děti jako cílová skupina mediální persvaze. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Natálie Sátrová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Psychologie reklamy
Nikol Dimitrovová -
Psychologie reklamy
Dominika Jungová -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Kateřina Jankovská -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Jitka Novotná