Nové trendy v marketingové komunikaci – Bc. Yana Galkina
Bc. Yana Galkina
Diplomová práce
Nové trendy v marketingové komunikaci
New trends in marketing communication
Anotace:
Tato diplomová práce obsahuje analýzu nových tendencí v oblasti teorie a metodologie marketingu a popis hlavních směrů vývoje různých způsobů marketingové komunikace. Práce je zaměřena jednak na popis nových trendů používaných v moderním marketingu, jejichž použití v praxi je znázorněno na konkrétních příkladech, jednak na studium efektivnosti těchto nových marketingových nástrojů v porovnání s nástroji …víceAbstract:
This master’s thesis contains an analysis of emerging trends in the areas of marketing theory and methodology and a description of the main directions of development of different kinds of marketing communication. This thesis mainly focuses on describing the new trends in modern marketing whose practical usage is illustrated by specific examples, and analysing the effectiveness of these new marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ts6lj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr