Biografický přístup ve vztahu ke světu práce – Generace Z – Natálie Reinišová
Natálie Reinišová
Diplomová práce
Biografický přístup ve vztahu ke světu práce – Generace Z
Biographical approach in relation to the labour market - Generation Z
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu generace Z ve vztahu ke světu práce. Cílem práce je pochopení toho, jak příslušníci generace Z vnímají sami sebe v pracovním prostředí, jak hodnotí své dosavadní zkušenosti v tomto kontextu, jak tyto zkušenosti formují jejich preference a jaké strategie pro úspěšný vstup na trh práce využívají. Data byla získána za pomoci biografických rozhovorů s 8 participanty …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of Generation Z in relation to the labour market. The aim of the thesis is to understand how members of Generation Z perceive themselves in the work environment, how they evaluate their past experiences in this context, how these experiences shape their preferences and what strategies they implement to successfully enter the labour market. Data were collected using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93285
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Karel Čada
- Oponent: Ivana Lukeš Rybanská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93285
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Dominika Šrámková -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh
Barbora Holanová -
Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa
David Petrbok -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Volba vhodné strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Alexandra Kotková