Analýza marketingové strategie společnosti Cultural Care Au Pair a návrh na její vylepšení – Kateřina Husáková
Kateřina Husáková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie společnosti Cultural Care Au Pair a návrh na její vylepšení
Analysis of Cultural Care Au Pair's marketing strategy and suggestions on how to improve it
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti Cultural Care Au Pair pomocí analýz a dotazníkového šetření a navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a nástroje marketingu. Praktická část vychází z teoretických poznatků a rozebírá současnou marketingovou strategii pomocí analýz a marketingového výzkumu. To je následně vyhodnoceno …moreAbstract:
My bachelor's thesis aims to evaluate Cultural Care Au pair's current marketing strategy through analysis and questionnaire survey and suggest recommendations for improvement. The theoretical part describes concepts and tools of marketing. The practical part is based on theoretical knowledge and discusses the current marketing strategy through analysis and marketing research. The research is subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89010
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUSÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza marketingové strategie společnosti Cultural Care Au Pair a návrh na její vylepšení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/u2spks/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89010
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Marketingová strategie, obnova a využití Korunní pevnůstky v Olomouci
Adéla Tomečková -
Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce
Pavla Rebeková -
Společenská funkce a marketingová strategie kladenského Domu kultury
Michal Muláček -
Au-pair jako výchovný fenomén (rizika a přínosy při výchově dětí z pohledu au-pair)
Lucie Najmanová -
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
Miryana Georgieva Slavíková -
Instructions For Pair Work/Group Work and Response of Students Using Conversation Analysis
Karolína Krištofíková