Kateřina Husáková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie společnosti Cultural Care Au Pair a návrh na její vylepšení

Analysis of Cultural Care Au Pair's marketing strategy and suggestions on how to improve it
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti Cultural Care Au Pair pomocí analýz a dotazníkového šetření a navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a nástroje marketingu. Praktická část vychází z teoretických poznatků a rozebírá současnou marketingovou strategii pomocí analýz a marketingového výzkumu. To je následně vyhodnoceno …more
Abstract:
My bachelor's thesis aims to evaluate Cultural Care Au pair's current marketing strategy through analysis and questionnaire survey and suggest recommendations for improvement. The theoretical part describes concepts and tools of marketing. The practical part is based on theoretical knowledge and discusses the current marketing strategy through analysis and marketing research. The research is subsequently …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89010