Martin Míček

Master's thesis

Customer Intimacy in Mobile Retail

Customer Intimacy in Mobile Retail
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem úzké znalosti zákaznických potřeb v oblasti mobilních telekomunikačních služeb. Práce popisuje koncept podnikatelského startegického přístupu "customer intimacy" a jeho aplikaci v telekomunikačním sektoru, konkrétně na modelu životního cyklu zákazníka ve vztahu s mobilním operátorem. Jako "customer initmacy" označujeme strategii nabídky celistvých řešení požadavků …more
Abstract:
The master thesis deals with the topic of customer intimacy in mobile telecommunications and describes how the concept of a value-based strategic approach called "customer intimacy" can be applied in telecommunications industry, illustrated on an example of a mobile operator customer relationship lifecycle model. The goal of the thesis is to evaluate mobile telecommunications industry potential for …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2011
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Josef Malý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28562