Martin Míček

Diplomová práce

Customer Intimacy in Mobile Retail

Customer Intimacy in Mobile Retail
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem úzké znalosti zákaznických potřeb v oblasti mobilních telekomunikačních služeb. Práce popisuje koncept podnikatelského startegického přístupu "customer intimacy" a jeho aplikaci v telekomunikačním sektoru, konkrétně na modelu životního cyklu zákazníka ve vztahu s mobilním operátorem. Jako "customer initmacy" označujeme strategii nabídky celistvých řešení požadavků …více
Abstract:
The master thesis deals with the topic of customer intimacy in mobile telecommunications and describes how the concept of a value-based strategic approach called "customer intimacy" can be applied in telecommunications industry, illustrated on an example of a mobile operator customer relationship lifecycle model. The goal of the thesis is to evaluate mobile telecommunications industry potential for …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Josef Malý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28562