Eliška Kerhartová

Bakalářská práce

Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove

Measuring the effectiveness of the Dove company TV ad
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo změřit účinnost televizní reklamy značky Dove z roku 2022. Zajímalo nás, jak velký měla reklama dopad, zda správně zobrazuje brand, potřeby a vyvolává silné emoce. Metodou výzkumu byl kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku dospělé online populace České republiky. Vzorek 1 000 respondentů byl získán metodou CAWI na panelu Trendaro firmy Behavio Labs. Sběr dat probíhal …více
Abstract:
The goal of the bachelor's thesis was to measure the effectiveness of Dove brand television commercial in 2022. We were interested in how much impact the advertisement had, whether the brand and customer needs were displayed correctly and if the commercial evoked strong emotions. The research method was quantitative research on a representative sample of the adult online population of the Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Alžbeta Gburíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88308