Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Science = Male, Arts = Female, but I am the Exception: Studies on Gender Stereotypes of the Counter Subject Gender Stereotypes College Students
(Chunyan LIU)2023, Disertační práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//vpt12w// | Education / | Práce na příbuzné téma
Gender Stereotypes in Fairy Tales
(Alena Veselá)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iow3g/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
(Natálie Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83824 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Time to Let it Go: Redefining Gender and Social Stereotypes in Disney's <i>Frozen</i>
(Veronika Vargová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/neqxi/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
The construction and reproduction of ethnic and gender stereotypes in massively multiplayer online role-playing games (MMORPG)
(Lukáš KOTAJNÝ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//lvjdc7// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování
(Petra Doležalová)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q78r7/ | Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování | Práce na příbuzné téma
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
(Eliška Kerhartová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88308 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Kreativita TV reklamy
(David Slovák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/moegq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma