Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku – Bc. Milan KOCÁB
Bc. Milan KOCÁB
Master's thesis
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
Comparison of the Use of In-store Marketing in Czechia and Finland
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním in-store marketingu u obyvatel Česka a Finska a využitím POP prostředků ve vybraných obchodních centrech v Česku a ve Finsku. V úvodu této práce je zpracována teoretická rešerše popisující oblasti marketingu a marketingová komunikace. Dále je představena kapitola o in-store komunikaci a marketingovém výzkumu. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the perception of in-store marketing among the inhabitants of Czechia and Finland and the use of POP media in selected shopping centers in Czechia and Finland. The introduction of this work is a theoretical search describing the areas of marketing and marketing communication. Furthermore, the chapter on in-store communication and marketing research is presented. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCÁB, Milan. Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
In-store marketing ve franchisingovém řetězci
Sára El Hassanová -
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Dagmar Grauová -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
Natálie Havlíčková