Bc. Milan KOCÁB

Master's thesis

Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku

Comparison of the Use of In-store Marketing in Czechia and Finland
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním in-store marketingu u obyvatel Česka a Finska a využitím POP prostředků ve vybraných obchodních centrech v Česku a ve Finsku. V úvodu této práce je zpracována teoretická rešerše popisující oblasti marketingu a marketingová komunikace. Dále je představena kapitola o in-store komunikaci a marketingovém výzkumu. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the perception of in-store marketing among the inhabitants of Czechia and Finland and the use of POP media in selected shopping centers in Czechia and Finland. The introduction of this work is a theoretical search describing the areas of marketing and marketing communication. Furthermore, the chapter on in-store communication and marketing research is presented. In the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOCÁB, Milan. Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management