Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku – Bc. Milan KOCÁB
Bc. Milan KOCÁB
Diplomová práce
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
Comparison of the Use of In-store Marketing in Czechia and Finland
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním in-store marketingu u obyvatel Česka a Finska a využitím POP prostředků ve vybraných obchodních centrech v Česku a ve Finsku. V úvodu této práce je zpracována teoretická rešerše popisující oblasti marketingu a marketingová komunikace. Dále je představena kapitola o in-store komunikaci a marketingovém výzkumu. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the perception of in-store marketing among the inhabitants of Czechia and Finland and the use of POP media in selected shopping centers in Czechia and Finland. The introduction of this work is a theoretical search describing the areas of marketing and marketing communication. Furthermore, the chapter on in-store communication and marketing research is presented. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCÁB, Milan. Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
In-store marketing ve franchisingovém řetězci
Sára El Hassanová -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Dagmar Grauová -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
Natálie Havlíčková