Ing. Michael Branný

Bachelor's thesis

Kazuistika marketingového komunikačního mixu ve sportovní sféře

Case of Marketing Communication Mix in the Sport Sphere
Abstract:
V teoretické části této práce je vysvětlen marketingový a komunikační mix, situační analýza a aplikace marketingového a komunikačního mixu ve sportu. V části praktické je představen klub AC Sparta Praha fotbal, a.s. a následně je popsán jeho marketingový a komunikační mix, je vytvořena situační analýza a na konci této práce jsou návrhy na vylepšení obou mixů.
Abstract:
In the theoretical part of this bachelor thesis the marketing and communication mix, situational analysis and application of marketing and communication mix is explained. Football club AC Sparta Praha, a.s. is introduced in practical part followed by description of its marketing and communication mix and situational analysis and at the end of this thesis are some suggestions for improvements for both …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication