Ing. Michael Branný

Bakalářská práce

Kazuistika marketingového komunikačního mixu ve sportovní sféře

Case of Marketing Communication Mix in the Sport Sphere
Anotace:
V teoretické části této práce je vysvětlen marketingový a komunikační mix, situační analýza a aplikace marketingového a komunikačního mixu ve sportu. V části praktické je představen klub AC Sparta Praha fotbal, a.s. a následně je popsán jeho marketingový a komunikační mix, je vytvořena situační analýza a na konci této práce jsou návrhy na vylepšení obou mixů.
Abstract:
In the theoretical part of this bachelor thesis the marketing and communication mix, situational analysis and application of marketing and communication mix is explained. Football club AC Sparta Praha, a.s. is introduced in practical part followed by description of its marketing and communication mix and situational analysis and at the end of this thesis are some suggestions for improvements for both …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace