Vývoj pozice farmaceutického reprezentanta od 90.let po dobu covidovou – Bc. Nováková Boušová Nováková Boušová
Bc. Nováková Boušová Nováková Boušová
Diplomová práce
Vývoj pozice farmaceutického reprezentanta od 90.let po dobu covidovou
Anotace:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá farmaceutickým průmyslem od jeho historie až po moderní metody farmaceutického marketingu a prací farmaceutického reprezentanta jakožto marketingového nástroje najímaného farmaceutickými společnostmi. Praktická část práce nabízí pohled několika osob, působících ve vedení různých farmaceutických firem, na vývoj pozice farmaceutického reprezentanta v …víceAbstract:
In the theoretical part, this diploma thesis deals with the pharmaceutical industry from its history to modern methods of pharmaceutical marketing, and the work of a pharmaceutical representative as a marketing tool hired by pharmaceutical companies. The practical part offers a view of several people working in the management of various pharmaceutical companies on the development of the position of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zlo3j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
Edita Těšínská -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Sedina Oganesjan -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Nové trendy v marketingu aplikované na farmaceutický průmysl
Ivana Skořepová -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Michaela Klusáková -
Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh
Michaela Poláková