Markéta VURMOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing ubytovacích služeb
Marketing of accommodation services
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na charakteristiku marketingu ubytovacích služeb a následnou aplikaci na konkrétní podnik, kterým je Parkhotel Congress Center Plzeň. Cílem práce je návrh opatření pro optimalizaci marketingu v daném podniku. Teoretická část se týká oblasti marketingu, marketingového mixu služeb, strategického řídícího a marketingového procesu, marketingové analýzy a slevových portálů …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on characteristics of marketing in accommodation services and application to specific company, which is Parkhotel Congress Center Pilsen. The aim of the thesis is the proposal of marketing optimization measures in this company. Theoretical part contains the areas of marketing, marketing mix of services, strategic management and strategic marketing process, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Hruška, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VURMOVÁ, Markéta. Marketing ubytovacích služeb. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Dopady onemocnění COVID-19 na hotelový marketing
Mariia Otstavnova -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak