Analýza propagace časopisu Cosmopolitan v České republice – Lenka PETŘÍKOVÁ
Lenka PETŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza propagace časopisu Cosmopolitan v České republice
Promotion Analysis of Magazine Cosmopolitan in the Czech Republic
Abstract:
This bachelor thesis deals with promotion analysis of the magazine Cosmopolitan in the Czech Republic. Cosmopolitan is regarded as one of the most popular magazine for women with the long tradition and large distribution in over than 100 countries around the word. The main aim of the bachelor thesis is analysis of the position on the market and selection of a suitable marketing strategy with respect …viacAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou propagace časopisu Cosmopolitan v České republice. Cosmopolitan je považován za jeden z nejpopulárnějších časopisů pro ženy s dlouhou tradicí a s rozsáhlou distribucí ve více než 100 zemích světa. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza pozice na trhu a výběr vhodné marketingové strategie s důrazem na tvorbu značky pomocí marketingových komunikačních nástrojů …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
8512
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETŘÍKOVÁ, Lenka. Analýza propagace časopisu Cosmopolitan v České republice . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová