Bc. Jan KOČÍ

Bakalářská práce

Vývoj propagační strategie ve volební kampani v ČR po roce 1989

evolution of promotionals strategies in elections campaigns in Czech republic after 1989
Anotace:
Práce ve své teoretické části představuje hlavní specifika politického marketingu a jeho propagačních prostředků. Práce dále seznamuje s vývojem propagačních prostředků ve volebních kampaních od začátku minulého století ve světovém kontextu. Ve své praktické části se práce zaměřuje na vývoj volebních kampaní v ČR po roce 1989. Práce uvádí proměny a hlavní trendy jednotlivých volebních kampaní a jejích …více
Abstract:
In its theoretical part, thesis presents main attributes of political marketing and its promotional strategies. Furthermore, thesis introduces evolution of promotional strategies in election campaigns worldwide, from the beginning of the 20th century. In its practical part, thesis is focusing on evolution of election campaigns in Czech Republic after 1989. Thesis presents the transformations and main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2007
Zveřejnit od: 9. 5. 2007
Identifikátor: 4860

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOČÍ, Jan. Vývoj propagační strategie ve volební kampani v ČR po roce 1989. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.