Michal Musil
Bakalářská práce
Analýza značky Airbank
Analysis of Air Bank Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexním pohledem na postup budování značky. Cílem práce je shrnout nejdůležitější poznatky využívané při budování značek a v případové studii analyzovat a popsat stavbu značky Air Bank podle teoretických principů. Práce je rozdělena do tří části a demonstruje poznatky z brandingu, marketingu, psychologie a motivace lidí. V úvodní části se práce zabývá důležitostí …víceAbstract:
This thesis focuses on a complex view of the process of brand building. The aim is to summarize the most important findings used in building brands. In particular, a case study will be presented to analyze and describe the construction of the brand Air Bank according to theoretical principles. The work demonstrates knowledge of branding, marketing, psychology and motivation of people. In the first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39977
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: David Leiss
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39977
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Building positive brand image in tobacco industry
Tomiris Zhumagali -
Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka
Kaushalya Priyadarshani DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA -
Ekvita značky a vlivné faktory v sektoru streamovacích služeb
Michal Krejčí -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Aktivátory a inhibitory sociálních médii ve vztahu k rozvoji MSP na příkladu MSP působících v sektoru služeb v Ghaně
John Amoah -
Budování značky organizace v neziskovém sektoru
Zuzana NOVOTNÁ -
Vnímání značky zaměstnavatele v bankovním sektoru ČR u studentů VŠ s ekonomickým zaměřením
Šárka Jankovcová