Michal Musil
Bachelor's thesis
Analýza značky Airbank
Analysis of Air Bank Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexním pohledem na postup budování značky. Cílem práce je shrnout nejdůležitější poznatky využívané při budování značek a v případové studii analyzovat a popsat stavbu značky Air Bank podle teoretických principů. Práce je rozdělena do tří části a demonstruje poznatky z brandingu, marketingu, psychologie a motivace lidí. V úvodní části se práce zabývá důležitostí …moreAbstract:
This thesis focuses on a complex view of the process of brand building. The aim is to summarize the most important findings used in building brands. In particular, a case study will be presented to analyze and describe the construction of the brand Air Bank according to theoretical principles. The work demonstrates knowledge of branding, marketing, psychology and motivation of people. In the first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39977
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2014
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: David Leiss
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39977
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Building brand loyalty in the digital age: A case study
Viktoriia Chernysh -
Building positive brand image in tobacco industry
Tomiris Zhumagali -
Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka
Kaushalya Priyadarshani DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA -
Ekvita značky a vlivné faktory v sektoru streamovacích služeb
Michal Krejčí -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Aktivátory a inhibitory sociálních médii ve vztahu k rozvoji MSP na příkladu MSP působících v sektoru služeb v Ghaně
John Amoah -
Budování značky organizace v neziskovém sektoru
Zuzana NOVOTNÁ