Michal Musil

Bachelor's thesis

Analýza značky Airbank

Analysis of Air Bank Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexním pohledem na postup budování značky. Cílem práce je shrnout nejdůležitější poznatky využívané při budování značek a v případové studii analyzovat a popsat stavbu značky Air Bank podle teoretických principů. Práce je rozdělena do tří části a demonstruje poznatky z brandingu, marketingu, psychologie a motivace lidí. V úvodní části se práce zabývá důležitostí …more
Abstract:
This thesis focuses on a complex view of the process of brand building. The aim is to summarize the most important findings used in building brands. In particular, a case study will be presented to analyze and describe the construction of the brand Air Bank according to theoretical principles. The work demonstrates knowledge of branding, marketing, psychology and motivation of people. In the first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2014
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: David Leiss

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39977