Kompetence (speciálních) pedagogů v základním vzdělávání romských žáků – Iveta ČAPKOVÁ
Iveta ČAPKOVÁ
Bakalářská práce
Kompetence (speciálních) pedagogů v základním vzdělávání romských žáků
Competences of (special) pedagogues in the basic education of Roma pupils
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kompetencemi speciálního pedagoga, které mají pomáhat romským žákům ve vzdělávacím procesu. První kapitola teoretické části popisuje nejprve osobnost a charakteristiku romského žáka, příčiny selhávání v základním vzdělávání romských žáků. Druhá kapitola seznamuje s kompetencemi, osobností, kvalifikací a působností speciálního pedagoga. Tato část definuje termíny jako …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the competences of a special pedagogue which are supposed to help Roma pupils in the education process. The first chapter of the theoretical part first describes the personality and characteristics of the Roma pupil, causes of failure in the basic education of the Roma pupils. The second chapter introduces the competences, personality, qualifications and jurisdiction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČAPKOVÁ, Iveta. Kompetence (speciálních) pedagogů v základním vzdělávání romských žáků. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ